Ranek

REALIZACJA ZAJĘĆ

LICZBA MINUT

RODZAJ ZAJĘĆ

630 - 730

60

Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne ( przy niewielkim udziale nauczyciela).Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym,


730–800


30

Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne ( przy niewielkim udziale nauczyciela) Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Praca z dzieckiem zdolnym, praca kompensacyjno- wyrównawcza indywidualna i w małych zespołach Prace porządkowe w sali.

Razem

90

1,5 godziny

 

Zajęcia zasadnicze

REALIZACJA ZAJĘĆ

LICZBA MINUT

RODZAJ ZAJĘĆ

800–8 30

30

Śniadanie - dwie grupy

830–900

30

 Śniadanie - dwie grupy

900– 12.00

3 h

Zajęcia dydaktyczne, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego ( w tym dwie zabawy ruchowe) 

Zajęcia z podstawy programowej, w tym jęz. angielski, rytmika, logopedia

12.00 - 12.30

30

Zupa +podwieczorek dwie grupy

12.30 - 13.00

30

Zupa +podwieczorek dwie grupy

 

 

 

Razem

300

5 godzin

 

Zajęcia popołudniowe

 

REALIZACJA ZAJĘĆ

LICZBA MINUT

RODZAJ ZAJĘĆ

13.00 - 14.00 

60

Zajęcia w ogrodzie przedszkolnym, na boisku, w parku itp. (organizowane są tam gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze itd.), zabawy ruchowe , zabawy swobodne w sali (w zależności od pory roku i warunków atmosferycznych)

14.00 - 14.30 

30

II danie - dwie grupy


14.30 - 15.00 

30

II danie - dwie grupy 

1500–1630

150

Czas dowolnie zagospodarowany przez nauczyciela ( w tej puli mieszczą się czynności opiekuńcze, organizacyjne, samoobsługowe) Zabawy (stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. (w tym czasie dzieci bawią się swobodnie, przy niewielkim udziale nauczyciela) Praca kompensacyjno- wyrównawcza indywidualna i w małych zespołach 

Zajęcia dodatkowe stosowne do dnia

16.30 - 17.30

60

Czynności porządkowe w salach. Rozchodzenie się dzieci

Razem

330

4,5 godziny

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…